7 Kasım 2017

Kiremithanem bizi çağırıyor :)


Herkese merhaba,
 zevkle takip ettiğim ve yazılarını keyifle okuduğum Kiremithanem harika bir çekiliş düzenliyor. 
Yurt dışında yaşıyor olmasına rağmen çekilişine hepimizi dahil ediyor :) 
Bu güzel çekilişin detaylarını öğrenmek isterseniz linkini de veriyorum( kiremithanem çekiliş )
Hediyeleri öyle hoşuma gitti ki...Tabiki ben kazanmak istiyorum...Nezaketen katılan herkese bol şans diliyorum :)

Çekiliş düzenlemek ve çekilişlere katılmak çok eğlenceli, gelsenize :))

Sevgiyle...

7 yorum:

  1. ne güzel hediyeler di mi. ben de duyurcaaam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet hediyeler çok güzel 😍duyur tabii😁😁🤣

      Sil
  2. İnşallah ihtiyacı olan ve çok isteyen birisi kazanır (:

    YanıtlaSil
  3. Çok mutlu olsun kazanan o paket ulaşınca bir çocuk havalara uçsun istiyorum hepsi bu💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle güzel bir dilekle bir işe niyetlenmek ne güzel...öyle olsun inşallah 😊

      Sil
  4. Great post dear

    Would you like follow each other? :)
    https://panidomubloguje.blogspot.com/

    YanıtlaSil