26 Kasım 2017

Güne nasıl başlıyorum? (MİM)


"Annneee!" Farklı tonlamalarla söylenen ;hayatımın en anlamlı,her duyguyu içinde barındıran kelimesini duyarak başlıyorum her günüme. Çok şükür. Evet illaki oğlumun uyanmasını bekliyorum. Zaten çok erken uyanıyor. Malesef benim de ondan önce uyanıp kendime zaman ayırayım deme lüksüm olmuyor. Belki olabilir ama ben yapamıyorum. Uykuyu çok sevenlerdenim çünkü. Yıllarca, uyandıktan sonra pencereyi açıp güne oksijenle enerjik bir şekilde başlayanlara imrenmişimdir...ama bir türlü beceremedim... Hele ki iki senedir evde pencere olduğunun bile farkına varamadan uyanıyorum. Sonrasında koş Forrest koş:) bir güne pek çok şey sığdırma ümidiyle başlıyor ancak planladıklarımın bazen yarısına bile ulaşamıyorum. Sağlık olsun:) ama gerçekten sağlık olsun gerisi kolay. Bir evlat yetiştirmeye çalışıyorum... günüm onunla geçiyor. Saçımı süpürge ettim modunda değilim ama elimden geleni yapıyorum. Malesef günlere tutarsız bir şekilde başlıyorum. Bazen mutlu,bazen sebepsiz asabi,bazen yorgun...ama her günü şükürle bitiriyorum, küçük ailemle birlikte sağlıklı ve huzurlu olduğumuz için:)
Şu günlerde evimden uzaklardayım. Anne kokusuyla dolu olan baba evinde geniş aile huzuruyla memleket denilen; özlenen yerde başlıyorum günlere. Güne başlamaya kıyamıyorum. Tekrar çocuk oluyorum. Nazlanarak uyanıyor,hazır kahvaltıya oturuyorum. Baba ekmeğine anne lezzetine doyamıyorum; kardeş sohbetine doyamıyorum.
Güzel başlayalım bütün günlere inşallah...
Beni mimleyen Mücahit kardeşime ( mavi ve edebiyat) ve mimledigini yorum olarak belirten Ece ablama ( Ece Evren)  teşekkür ediyorum. Telefondan yazdığim ve kısa sürede mim karşılığı vermek istediğim için hatalarım olabilir. Affınıza sığınırım.
Şu sıralar okuyamadığım blog yazılarıyla birkaç hafta içinde ilgilenicem inşallah.
Umutla başlayan mutlulukla biten günler diliyorum...
Sevgiyle...

20 yorum:

  1. He yoooo zaabanannn kalkan anneler kulubumuze bir tatlis uyemiz daha katildiii😃🙆Tadini cikar bu gunlerinin anaciginida bolca oppp kokla.💕Burnumun diregi sizladi suanda.Azcicikta kiskandim evet itiraf ediyorum.😓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım siz de tez zamanda kavusun inşallah 💕💕

      Sil
  2. Evlat başka bi duygu galiba , yaşayan herkes güzel anlatıyor :) büşraya katılıyorum bencede anne babana kardeşlerine bol bol sarıl canım, hatta benim yerimede sarıl :( çünkü bende ailemi çok özleyenlerdenim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de kavuşursunuz inşallah sağlıkla💕💕ben de değerlendirmeye çalışıyorum işte şükür 🙏 sevgiler

      Sil
  3. Kaleminize sağlık ben de kendimi mimleyeyim şöyle sevgiler :)

    yazimbari.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum,tabiki ne güzel yapmışsınız😊 sevgiler 💕

      Sil
  4. Evlat yetiştirmek ne güzel bir şey. Yorucu olsa da çok güzel bir duygu çocuklarınızla uğraşmak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle tabi çok şükür,en güzel yorgunluk hepimiz için.. teşekkürler...

      Sil
  5. Anne baba evi mutluluğu bir başka.. Şükür dolu günlerin bolluğu dileğimle sevgiler benden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dileğin için...gerçekten anne baba evindeki tat bir başka oluyor.. sevgiler 💕

      Sil
  6. Anneler çocuklar büyüyünceye kadar hep koşturma içinde oluyorlar :) Tatlı koşturma diyelim biz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle,en tatlı koşturma ve yorgunluk 😊 sevgiler 💕

      Sil
  7. Bu mim hakkındaki 4 veya 5. yazı okuyuşum senin paylaşımın.Ama samimi,sıcak ve içten..az ve öz..ne güzel..valla hoşuma gitti..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, zevk aldıysan ne mutlu bana😊 sevgiler 💕

      Sil
  8. Ne güzel başlıyormuş gününüz, bazen yorucu olabilir ama gerçekten çocuk yetiştirmek bence dünyanın en zor ve önemli işi; çünkü nitelikli bir birey nitelikli toplum demektir. Allah kolaylık versin, yazıyı yazdığınız için de teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni mimledigin için ben teşekkür ederim 😊 çocuk yetiştirme konusunda üstümüze düşeni layıkıyla yaparız inşallah

      Sil
  9. Annee sesiyle uyanmak gibisi var mı hiç!
    Bizimkiler okula gittiğinden evde ilk ben uyanıyorum ve kahvaltı hazırlıyorum malum. Ondan sonra benimkiler uyanıyor veya uyandırıyorum. Klişe olacak ama zaman nasıl geçiyor anlamak mümkün değil, her sağlıklı ve mutlu günün tadını çıkarmak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayata çocuklar eklenince gerçekten zamanın ucundan tutmak mümkün değilmis...mutlu günlere uyanalim... teşekkürler:)

      Sil
  10. Güne minik yavrunun sesiyle uyanmak en şahanesi elbette. Çocuk olunca koşturma hiç bitmiyor,uyku hep özlenen kıymetli bir şey oluyor ama olsun. Dediğin gibi sağlık olsun :)
    Her günün hep güzel ve dolu dolu geçsin umarım.
    Sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileğin ve yorumun için teşekkür ederim 😊 güzel günler hepimizin olsun😊 sevgiler benden 💕

      Sil