15 Eylül 2017

Yuppi yuppi yuppi

Merhaba sevgili izleyicilerim,

Merhaba bloğumu izleyen ' 100 ' güzel insan, ' 100 ' destekçi...

Evet evet 100 kişi olmuşsunuz :)

Yeni fark ettim ve çok mutlu oldum.

Kendi halimde tıngır mıngır giderken bu sayı beni mutlu etti evet:)

Adettendir bir çekiliş yapmak gerekiyor o zaman :)

Kutlamak lazım tabiii :)

Zaten pek de severim böyle heyecanlı, sürprizli işleri...

Yakında alırsınız haberini inşallah:)

Takipte olduğunuz için, 

zaman ayırıp paylaşımlarımı okuduğunuz ve değerli yorumlarınızla katkı yaptığınız için,

Destek verdiğiniz ve motive ettiğiniz için,

Hepinize çok teşekkür ediyorum...

Sevgiyle...



38 yorum:

  1. Nice yüzlere diyelim o zaman.

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı uğurlu olsun, nice 100 lere diyelim o zaman :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı uğurlu olsun sevgilerr

    YanıtlaSil
  4. Çok sevindim senin adına başarılarının devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
  5. O zaman sizin çekilişinizi de sabırsızlıkla bekliyoruz :) Nice yüzlere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sabırsızlıkla bekliyorum çekilişimi:) teşekkür ederim

      Sil
  6. hayırlı oolsun darısı başıma olsun inşaallah :)

    YanıtlaSil
  7. hatta 101 bile olmuşun :) tebrikler ...

    YanıtlaSil
  8. Şu an baktım 101 olmuş :)) Mutlulukla daha da çok büyümeniz dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 101 olmuş ne güzel sayılar :) umarım öyle olur, cook teşekkür ederim güzel dileginize:) sevgiler...

      Sil
  9. Bol bol gelen, okuyan, yorum yapan nice izleyicilere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyle olur:) çok teşekkür ederim:)

      Sil
  10. Aktif izleyici önemli tabi daha nicelerine o zaman :)

    YanıtlaSil
  11. Nice 100'le olsun, bloğun devamlı olsun..

    YanıtlaSil
  12. Daha nice yüzlere diyelim o vakit:)

    YanıtlaSil
  13. Hayırlı olsun ne güzel :) Daha da çoğalmamız dileğiyle . ☺️☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah öyle olur:) teşekkür ederim

      Sil
  14. Bu daha az bile canimm sen yanına bir sıfır daha atarsin bu azminle 😘😘😘öpyorum sizi 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😄😄çok teşekkür ederim canım. Biz de öpüyoruz 😘

      Sil
  15. Bende çok sevindim sizin adınıza başarılarınızın devamını dilerim hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  16. Başlangıç önemlidir ama onu sürdürebilmektir asıl önemli olan.
    Yürekten kutluyor devamını diliyorum.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef öyle de bir durum var tabii.. inşallah surdurebilirim ve hep aynı keyfi alırım:)
      Çok teşekkür ederim samimi yorumunuz için... sevgiler 💕

      Sil