16 Ağustos 2017

Ben neden Serkan'ın suyunu içiyorum?

Elimde bir su şişesi,yarısını içmişim. Can sıkıntısından olacak şişeyi inceliyorum.  pek de adetim değildir aslında.
Öyle evirip çevirirken kocaman bir yazı dikkatimi çekiyor "SERKAN"...
Altında da galiba Serkan'a iletmek istedikleri motivasyon mesajı....
öylece kaldım,hiç hoşuma gitmedi bu durum.
Neden bu su benim elindeydi,neden Serkan'in suyunu ben içiyordum,mesajı neden ben okuyordum?
Nutelladan sonra bu saçma uygulama su şişelerine ne zaman geçmişti...arada benim kaçırdığım başka ürünler de var mıydı?... 
Asıl mesele amaç neydi? Su firmasının yapması gereken bir yenilik miydi? Satışlar mı artacaktı.. 
Su içmek zaten bir tercih meselesi değil ki, bir ihtiyaç...
neden yenilik yapma adına kendinizi zorlayıp bizim psikolojimizi bozuyorsunuz?...
Serkan'a bir mesajınız varsa arayıp bulup iletin..
neden bize başkasına ait olanı kullanıyormuş hissi yaşatıyorsunuz...
Üşenmedim,baktım.
223 kişiden bir tanesi Serkanmış Türkiye'de. O bir kişi için 222 kişiyi niye hiçe sayıyorsunuz... 
Serkan susadığı zaman arayıp kendine ait olanı mı içecek...
ya da bizler ismimizi bulamayınca ne olacak...
Su yani bu en fazla marka seçeriz, istediğimiz markaya ait olan raftan rastgele alıp döneriz.
zorlamayın nolur abartmayın...
bizler üstünde başkasının isminin bulunduğu esyaya el sürmemeyi öğrenen bir nesiliz. Yıkmayın tabularımızı...
2 yaşındaki oğlum bile arabalı su diyor...eşim kendi ismini arıyor..ben sırf kıllık olsun diye cam şişe arıyorum. Kıymayın bize...ölelim mi susuzluktan?...

16 yorum:

  1. Bu colayla meşhur oldu galiba isim meselesi.Baktılar pek bir tutuldu,firmalar sırayla deniyorlar işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)kolada da vardı değil mi🙈onu nasıl hafizamdan sildiysem artık. Ama suda olması çok saçma geldi bana. Bakalım sırada hangi firmalar var:)

      Sil
    2. Bu işin başlatanı cola diye hatırlıyorum.Bir şeyi ilk yapan makbul oluyor da sonrası bayıyor artık,bence..

      Sil
    3. Bayma kısmında hemfikiriz:) sevgiler

      Sil
  2. Sanırım bu biraz abartma hastalığı:)

    YanıtlaSil
  3. İsim olayına bir türlü ben de anlam veremedim, hiç de ilgimi çekmedi:/ ilginç bir pazarlama taktiği.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Su sektörü de kendince heyecan yaratıyor diyelim:)

      Sil
  4. Isim üzerinden mal pazarlama..

    Ticaretin dini milleti irki yok diye bosuna dememisler adamlar her türlü pazarlama yöntemi deniyorlar vay be

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemedim ki ticari kaygidan mı yapıyorlar. Su yani sonucta:) bana hiç hitap etmedi bu yontem

      Sil
  5. Sacmalık hic ilgimi cekmeyen bi durum simdiye kadar kolaydı cikolataydı almadım (ikisini de sevmiyorum) alırım suyumu diker tepeme giderim. Abuk subuk yazılar icin ictigim suyun markasını da degistirecek degilim zaten 😄😖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşünüyorum:) bu durum rahatsız ettiği için bu tarz ürünlere yaklasmiyorum bile artık :)

      Sil
  6. 'insanlara kendini özel hissettirme' adı altında olan bir pazarlama hilesi olduğu kanaatindeyim. Aslında bunun hakkında söyleyecek çok uzun şeylerim ama bugün değil galiba günü. Yalnız çok haklısınız annelerimiz bize başkasının ismi yazan eşyayı almamayı öğretti. Gülümsettiniz.


    Takibe aldım. bana da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef bu tarz pazarlama hilelerine öyle çok aldanan bir toplumuz ki...artık her sektör kullanmaya çalışıyor...eleştiri altında gulumsettiysem ne mutlu:)
      Hoş geldiniz diyeyim,ben de geliyorum tabiki blogunuzu:)

      Sil
  7. Yürüyen karizma Serkan'lı su varmış demek? Çok komikmiş. Bir ara günleri yazıyorlardı onu görmüştüm de isimlisine denk gelmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet komik gerçekten:) isimlisine denk gelmeyin bence. İnsan biraz huzursuz oluyor:)

      Sil